Friday, June 19, 2009

gler ye lelaki...haha

sepanjang aku hidop ni byk gler jenis lelaki
yg aku jumpe...huhu....aku da rase mls da ngn org yg bername lelaki nieh...yushkn hidop aku je..hehe...erm pasl ex aku lak..ari tu aku call nk rujuk balek la...
hehe...ni aku tarok ayat die..hehe...aku telh gagal lagi utk memujuk die...
  • da bape kali i bagi u peluang????
  • dulu time ngan i nape x jage hati i??????
  • i da x bole syg u lagi....
  • u pandg jela ke dpn jgn ungkit balek kesah lame.....
  • i da x nk kapel...mls....

kalo korg jd aku kn pela yg korg nk kate kn....hehe..tp aku ckp r ngn die keras gler hati..then die kate bukn maslh keras o x tp da serik....pastu aku menanges beriye2..then die kate kalo die tau aku cmni die x agkt call aku...huhu...tp pas aku nanges tu aku cm malu gler beb...n piki nape la aku nanges lak kn..haha...pastu die mesj aku ckp jgn lemh smangt...yoyo o je mamat tu...poyo...kalo aku jumpe si anep ni aku nk tembk je die even aku sayag die...geram wwwooooo....hehe....erm tp sume kesah chenta aku berakhir dgn laki tu akn serik nk kapel lg...aku menkn hati dorg ke??nthla maybe aku pung x perasn kot..haha........aku admit la yg aku ni x pandai kapel...huhu........tp ex aku yg latest ni aku syg gler la...aku rase aku x kn kapel da kot pasni g pn skg ni pn aku stil je single..hehe....ade je yg nk tp nk gantikn tempt ex aku tu sori la beb..korg x layak la...haha...bodoh tol ade seko laki nieh sanggop tglkn gf die kalo aku kapel ngn die...bongok tol la...haha... ermmm..kadg2 aku da mls da ngn lelaki ni...sume je same..(kecuali abh n abg2 aku la..hehe).....ermmm tp aku nengok kakak2 aku kapel ok je..aku je yg selalu ade problem...nape ea??????(bertanye kepade dr sendiri..huhu....).......yg aku kesl gler skg ni aku da menytpesl tp die x nk pn time aku lg...atleat bagila aku chance kn..kejaaaammmmmyeeeee....

ha...lagu ni aku cm sesuai je ngan aku...tanpa kekasehku by agnes monica....

langet begitu gelap..hujan x juga reda..ku harus

menyaksikan cinta ku terenggut x terselamatkan...

ingin ku ulang hari ingin ku perbaiki kau salah ku butuhkan...

beraniya kau pergi dan x kembali...di mana letak

syurga itu biar kugantikan tempatmu...

dgnku......

apalah ertiya hidop tanpa kekasehku..percuma ku ada disini.....

p/s : erm tapi kn lagu nie bout kekasehye yg da mati...tp aku nieh ex aku hidop g tapi cm da mati..so layan je la lagu ni k..haha...ckp kt die pn x gune..hati batuuuu...

No comments:

Post a Comment